خرید اقساطی یخچال فریزر بدون ضامن

خرید اقساطی یخچال فریزر
آنچه اینجا می خوانید:

خرید اقساطی یخچال فریزر : اگر قصد دارید لوازم خانگی منزل خود را تعویض کنید یا این که می‌خواهید جهیزیه تهیه کنید. حتما متوجه شده‌اید که خرید هر نوع لوازم خانگی هزینه زیادی را به دوش شما می‌اندازد؛ چون تورم باعث شده است، قیمت کالاها به ویژه لوازم خانگی چندین برابر شود. در این شرایط بسیاری از شما  به دنبال خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن هستید. خوشبختانه امروزه فروشگاه‌های لوازم خانگی زیادی هستند که به دو صورت اینترنتی و حضوری لوازم خانگی را قسطی و بدون ضامن در اختیار مشتریان می‌گذارند.

امروزه بانک‌های زیادی برای خرید لوازم خانگی به متقاضیان وام می‌دهند. این نوع وام با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود و شما می‌توانید با این وام لوازم خانگی را نقدی یا به صورت قسطی بخرید. اخذ وام فوری برای خرید لوازم خانگی به ازای ارائه فاکتور معتبر و در قالب کارت اعتباری انجام می‌شود‌. خرید اقساطی یخچال فریزر Installment purchase of refrigerator freezer  را می‌توانید با گرفتن وام انجام دهید. در این مقاله به بررسی شرایط پرداخت وام لوازم خانگی برای خرید یخچال فریزر به صورت اقساطی و بدون ضامن پرداخته‌ایم. 

سامانه ثبت نام وام برای خرید اقساطی یخچال فریزر بدون ضامن 

افرادی که برای خرید یخچال فریزر اقساطی و دیگر لوازم خانگی به دنبال گرفتن وام خیلی فوری بدون ضامن هستند. باید عبارت سامانه ثبت‌ نام وام فوری برای خرید کالا را در گوگل جستجو کنند تا سایت‌های اقساطی لوازم خانگی برای شما نشان داده شود. این سایت‌ها برای خرید لوازم خانگی اعتبار لازم را در اختیار متقاضیان می‌گذارند؛ یکی از این سایت‌ها مجموعه اکواینوست است که با شرایط آسان و در زمانی کمی برای خرید لوازم خانگی به شما وام می‌دهند و برای کسانی که به دنبال وام فوری بدون ضامن هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. 

امروزه بانک‌های زیادی هستند که برای خرید لوازم خانگی به متقاضیان وام می‌دهند. برای دریافت این نوع وام باید ضمانت‌های معتبر مانند سفته یا کسر از حقوق داشته باشید. همان طور که قبلا اشاره کرده‌ایم این وام به دو صورت زیر پرداخت می‌شود:

  • کارت اعتباری وام 
  • ازای فاکتور 

از کارت اعتباری نمی‌توانید نقدی مبلغ آن را برداشت کنید و باید به فروشگاه‌های لوازم خانگی که با بانک موردنظر قرارداد دارد، بروید و لوازم خانگی را به صورت اقساطی یا نقدی بخرید. برخی بانک‌ها در ازای فاکتور خرید لوازم خانگی وام می‌دهند و مبلغ خرید لوازم خانگی را بر اساس فاکتور به فروشنده لوازم خانگی می‌دهد. 

خرید اقساطی یخچال فریزر

وام خرید لوازم خانگی تا چه مبلغی پرداخت می‌شود؟

بانک‌های زیادی برای خرید لوازم خانگی اقساطی و نقدی وام پرداخت می‌کنند‌. مبلغ این وام بین ۸ میلیون تا ۲۰۰ میلیون است. اگر به دنبال وام فوری صد میلیونی برای خرید لوازم خانگی هستید حتما باید به بانک یک ضامن معتبر و رسمی معرفی کنید یا این که سپرده‌ای که در بانک دارید را مسدود کنید و از روی آن وام بگیرید. در ادامه این مقاله شرایط وام فوری خرید لوازم خانگی بانک‌های مختلف را برای شما عزیزان شرح داده‌ایم.

شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام خرید کالا در سال ۱۴۰۲

این نوع وام با سود ۱۸ درصد در بیشتر بانک‌ها پرداخته می‌‌شود. تعداد ضامن‌ها برای دریافت این نوع وام بسته به مبلغ وام متفاوت است. بیشتر بانک‌ها از متقاضیان گواهی کسر حقوق دریافت می‌کنند. اگر وام به صورت کارت اعتباری باشد شما نمی‌توانید مبلغ وام را نقدی برداشت کنید. برخی بانک‌ها در ازای ارائه پیش فاکتور مبلغ خرید لوازم خانگی را به فروشندگان پرداخت می‌کنند. این نوع وام برای خرید لوازم خانگی ایرانی و نو پرداخت می‌شود. از مدارکی که برای دریافت این نوع وام باید آماده کنید و به بانک تحویل دهید به گزینه‌های زیر می‌توان اشاره کرد: 

  • مدارک شغلی متقاضی وام خرید لوازم خانگی 
  •  فیش حقوقی 
  •  گواهی کسر از حقوق 
  • اصل و کپی شناسنامه ضامن و متقاضی وام 

پرمراجعه‌ترین بانک‌ها برای دریافت وام لوازم خانگی بانک صادرات، بانک شهر، بانک انصار، بانک آینده و بانک ملی است.

کدام بانک‌ها وام خرید لوازم خانگی پرداخت می‌کنند؟

بانک‌های که وام لوازم خانگی پرداخت می‌کنند، شامل موارد زیر می‌شوند:

وام خرید لوازم خانگی بانک آینده 

این بانک ۲۰۰ میلیون وام لوازم خرید به نام وام کارگشا به متقاضیان می‌دهد. به ضامن رسمی و نامه کسر حقوق نیاز است. ۳۶ ماه باز پرداخت وام است.

وام خرید لوازم خانگی بانک صادرات 

این بانک وام ۲۰۰ میلیونی خرید لوازم خانگی به سپرده‌گذاران می‌دهد. ۲۳ درصد سود وام است. چک برگشتی متقاضی نباید داشته باشد و به بانک بدهکار نباشد.

وام خرید لوازم خانگی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران 

مبلغ وام ۱۵۰ میلیون تومان است و بین شش تا ۲۴ ماه بازپرداخت وام است و از وام ۴ درصد کارمزد کسر می‌شود.

برای خرید اقساطی یا نقدی لوازم خانگی گرفتن وام از بانک‌ها کاری طولانی‌مدت و خسته‌کننده است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با شرکت اکو اینوست ارتباط بگیرید و وام خرید کالا را در مدت زمان کمی دریافت کنید. برای گرفتن وام از شرکت اکو اینوست باید خالص درآمد شما دو برابر قسط وام باشد. برای خرید کالا ۸۰ میلیون تومان می‌توانید، وام بگیرید. به طور کلی ۳۵۰ میلیون تومان سقف پرداخت وام شرکت ما است. ۱۵ ماه و سه ماه به ترتیب سقف بازپرداخت و کف بازپرداخت وام است. از شرایط دریافت وام شرکت اکو اینوست به گزینه‌های زیر می‌توان اشاره کرد:

  • نتیجه کارشناسی اعتباری مشتری 
  • بدهی‌های مشتری در کسب‌‌وکار
خرید اقساطی یخچال فریزر
خرید اقساطی یخچال فریزر

سخن پایانی

اگر برای جهیزیه یا تعویض لوازم خانگی منزل خود می‌خواهید لوازم خانگی مانند یخچال بخرید ولی بودجه کافی ندارید، می‌توانید به خرید اقساطی لوازم خانگی اقدام کنید. خرید اقساطی یخچال فریزر Installment purchase of refrigerator freezer را می‌توانید با گرفتن وام خرید کالا انجام دهید. بانک‌های زیادی هستند که به متقاضیان وام خرید کالا پرداخت می‌کنند. این نوع وام معمولا با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود و برای دریافت آن به ضامن رسمی، سفته یا گواهی کسر حقوق نیاز است. وام خرید کالا به دو صورت زیر پرداخت می‌شود:

  • کارت اعتباری 
  • ارائه پیش فاکتور 

مجموعه ما (اکو اینوست) برای خرید لوازم خانگی اعتبارات لازم را به شما می‌دهند و دیگر نیازی نیست فرآیند وام دهی سخت و طاقت‌فرسا بانک‌ها را تحمل کنید و مدت‌ها انتظار بکشید تا وام دریافت کنید. پس اگر به دنبال دریافت وام فوری و بدون دردسر برای خرید لوازم خانگی هستید، حتما با مجموعه ما (اکو اینوست) ارتباط بگیرید. 

5/5 - (2 امتیاز)
تیم تحریریه
تیم تحریریه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =