خرید لپ تاپ قسطی با سفته در تهران

خرید لپ تاپ قسطی
آنچه اینجا می خوانید:

لپ تاپ یکی از پرکاربردترین وسایل الکتریکی و مورد استفاده همگان است. اهمیت این کالا به اندازه ای است که حتی افراد به دنبال خرید لپ تاپ قسطی با ارائه سفته در تهران و یا هر شهری خواهند بود. متقاضیان خرید لپ تاپ می توانند با دریافت وام خرید کالا از شرکت هایی معتبر بدون ارائه پیش پرداخت لپ تاپ مورد نظر خود را به صورت قسطی خریداری نمایند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید لپ تاپ قسطی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

لپ تاپ گیمینگ از دستگاه هایی است که اغلب جهت بازی کردن و ادیت ویدیو مورد استفاده قرار می گیرد، لذا میان جوانان طرفداران زیادی دارد. لپ تاپ گیمینگ با لپ تاپ معمولی تفاوت های زیادی دارد. از آنجا که اغلب از لپ تاپ گیمینگ برای بازی کردن استفاده می کنند، فن های مورد استفاده این لپ تاپ بسیار قوی هستند، تا هنگام بازی کردن سیستم را خنک نگه دارند. علاوه بر فن ، نمایشگر و نرخ نوسازی پنل نیز از موارد دیگری است که در خرید لپ تاپ گیمینگ می بایست مورد توجه قرار گیرند. متخصصان توصیه می کنند تا جوانان هنگام تهیه لپ تاپ گیمینگ موارد زیر را مورد توجه قرار دهند:

  • مانیتور یا صفحه نمایش
  • پردازنده مرکزی یا CPU
  • کارت گرافیک
  • حافظه داخلی رم
  • حافظه خارجی هارد دیسک 

چگونه از اکو اینوست وام خرید لپ تاپ بگیریم ؟!

برای دریافت اعتبار خرید لپ تاپ در سریعترین زمان کافیست مدارک خود را برای ما ارسال کنید.

اگرچه لپ تاپ گیمینگ مزایای بالایی را برای جوان تر ها فراهم کرده و آن ها می توانند به راحتی به انجام بازی های مفرح کامپیوتری پرداخته و لحظاتی مفرح برای خود پدید آورند، اما قیمت این لپ تاپ در مقایسه با لپ تاپ معمولی بالاتر بوده و افراد به دنبال خرید لپ تاپ قسطی خواهند بود، همچنین گرفتن وام از بانک ها و موسسات مالی از مواردی است که به ذهن افراد خطور می کند، اما میزان کم وام و شرایط دریافت مشکل افراد را از گرفتن وام از بانک ها و موسسات مالی پشیمان می کند، لذا افراد به دنبال اخذ وام فوری و اعتبار برای خرید لپ تاپ قسطی از موسساتی هستند که به افراد جهت خرید هر کالایی اعتبار می بخشند.

خرید لپ تاپ قسطی

یکی از انواع لپ تاپ های پرطرفدار که با سیستم عامل MAC کار می کند، لپ تاپ اپل یا مک بوک است. این تجهیز اپل نیز مانند دیگر تجهیزات این برند ویژگی های زیادی دارد. طراحی محکم و بادوام مک بوک، ماندگاری شارژ زیاد، وجود سیستم عاملی کاربرپسند، امنیت بالاتر در مقایسه با سیستم عامل ویندوز، قابلیت Time Machine، طول عمر بالا، راحتی خرید و … همگی از ویژگی های خرید لپ تاپ قسطی اپل به شمار می آیند.

البته این برند در مقایسه با دیگر برندها که اغلب با سیستم عامل ویندوز کار می کنند قیمت بالاتری دارند و برخی افراد برای خرید این کالا با در نظر گرفتن شرایط وام فوری به دنبال اخذ وام فوری هستند. برخی از بانک ها و موسسات ثبت نام وام فوری متقاضیان را انجام می دهند اما به دلیل شرایط سختی که برای متقاضیان اخذ وام مشخص می کنند، اغلب افراد از گرفتن وام از این بانک ها و موسسات مالی صرفنظر می کنند.

همانطور که اشاره شد، اگرچه بانک ها و موسسات مالی وام خرید انواع کالا از جمله لپ تاپ را به متقاضیان ارائه می دهند، اما به دلیل شرایط سخت این موسسات و میزان کم مبلغ پرداختی و مبلغ زیاد اقساط، اغلب افراد از گرفتن وام به این صورت اجتناب می کنند، حتی افرادی که وام هایی به این صورت را دریافت کنند، لازم است تا برای خرید کالا به صورت اقساطی از هر فروشگاهی، مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به فروشگاه پرداخت و پس از دریافت کالای مورد نظر، اقساط تعیین شده را به صورت ماهانه پرداخت نمایند. اما یکی از روش های خرید کالا از جمله لپ تاپ، بدون نیاز به پیش پرداخت اخذ وام خرید کالا از برخی موسسات است، که یکی از بهترین آنها شرکت اکو اینوست است.

اگر متقاضیان دریافت وام از شرکت اکو اینوست را تقاضا دهند، پس از بررسی های لازم میزان اعتباری جهت خرید کالای مورد نظر خود را پیدا خواهند کرد. با استفاده از این اعتبار بدون نیاز به پیش پرداخت می توانند از فروشگاه های اینترنتی مشخص شده کالای مورد نظر خود را دریافت کرده و با ارائه فاکتور خرید به شرکت اکو اینوست مبلغ اقساط تعیین شده را به صورت ماهیانه پرداخت نمایند.

در خرید لپ تاپ نظیر خرید هر دستگاه الکتریکی دیگری لازم است به فاکتورها و پارامترهایی توجه شود. سیستم عامل لپ تاپ یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب این وسیله است. اینکه سیستم عامل windows، linux، mac و یا chrome باشد قابلیت های متفاوتی برای خریداران فراهم خواهند آورد. اندازه لپ تاپ نیز مهم است. لپ تاپ ها می توانند از 11 تا 18 اینچ اندازه داشته باشند، البته اندازه بیشتر وزن بالاتر را نیز به دنبال خواهد داشت. سخت افزارهای مورد استفاده لپ تاپ نیز حائز اهمیت است.

بسته به موارد استفاده از لپ تاپ سخت افزار آن قابل توجه خواهد بود. برای مثال برای یک گرافیک کار کارت گرافیک اهمیت زیادی دارد اما برای یک برنامه نویس CPU دستگاه قابل توجه خواهد بود. میزان رم از المان هایی است که بر سرعت لپ تاپ تاثیر می گذارد. رم بالاتر سرعت سیستم را بالاتر می برد. هارد لپ تاپ المان قابل توجه دیگری است که هرچه بالاتر باشد، حجم داده های ذخیره شده بالاتر رفته و سرعت دستگاه نیز به نسبت بالاتر خواهد رفت. صفحه نمایش لپ تاپ، میزان وضوح و بزرگی از المان های دیگر خرید لپ تاپ است. 

موارد بالا از مهمترین موارد انتخاب و خرید لپ تاپ قسطی است اما موارد دیگری چون کیبورد، تاچ پد، باتری و … از المانهای قابل توجه خرید لپ تاپ می باشند.

بیشتر بخوانید: خرید پلی استیشن اقساطی

یکی از بهترین شرکت ها جهت دریافت وام خرید کالا به صورت اعتبار و تنها در قبال ارائه چک صیادی یا سفته، شرکت اکو اینوست است. این شرکت از 20 تا 250 میلیون تومان به متقاضیان وام ارائه کرده و فرد موظف خواهد است تا اقساط ماهیانه را در 6 تا 18 ماه به شرکت اکو اینوست پرداخت کرده و سفته خود را آزاد نماید، حتی افراد با داشتن شرایط لازم می توانند حائز دریافت وام فوری صد میلیونی از اکو اینوست شوند.

خرید لپ تاپ قسطی

متقاضیان وام خرید لپ تاپ قسطی، پس از ارائه تقاضای خود به شرکت از سوی کارشناسان شرکت مورد ارزیابی قرار می گیرند. عدم وجود بدهی های بانکی، داشتن درآمد ماهیانه، میزان درآمد ماهیانه ای بیشتر از دو برابر قسط پرداختی، اعتبارسنجی مناسب و … همگی از پارامترهای ارزیابی متقاضیان به شمار می روند که در صورت داشتن شرایط مطابق با مبلغ برآورد شده به افراد وام برای خرید کالا به صورت اعتبار پرداخت می گردد و متقاضیان خرید لپ تاپ قسطی بدون پرداخت کوچکترین پیش پرداخت، لپ تاپ مورد نظر خود را از فروشگاه های اینترنتی تعیین شده خریداری کرده و مطابق اقساط تعیین شده به صورت ماهیانه مبلغی را به شرکت اکو اینوست پرداخت می نمایند.

یکی از بهترین روش ها برای خرید لپ تاپ قسطی بدون ارائه پیش پرداخت به فروشنده و تنها با ارائه سفته به شرکت اعطا کننده وام یا اعتبار، اخذ وام فوری خرید لپ تاپ از اکو اینوست است. افراد از این طریق پس از خرید کالا و ارائه فاکتور خرید به شرکت اکو اینوست، اقساط لپ تاپ خریداری شده را پرداخت می نمایند.

3.5/5 - (2 امتیاز)
تیم تحریریه
تیم تحریریه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − پنج =