خرید گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت با سفته

خرید گوشی قسطی
آنچه اینجا می خوانید:

امروزه افراد با بودجه محدود خود می توانند با دریافت وام از شرکت ها و بانک های مختلف کالای مورد نیاز خود را تهیه کرده و به جای آن اقساط بپردازند، لذا ثبت نام وام فوری از مواردی است که متقاضیان زیادی دارد. مشتریان جهت دریافت وام لازم است تا شرایط وام فوری را بررسی کرده و بعد نسبت به اخذ وام فوری اقدام نمایند، به عبارتی پیش از دریافت وام فوری بهتر است تحلیل سود و هزینه ای در قبال دریافت وام انجام گرفته و در صورت داشتن مزایای بیشتر، مشتریان نسبت به دریافت وام فوری اقدام نمایند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه دریافت وام و اعتبار برای خرید کالاهای مختلف از جمله خرید گوشی قسطی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

امروزه نمی توان فردی را بدون داشتن گوشی همراه تصور کرد. این روزها چنان فرایندهای مختلف زندگی مان با تلفن همراه عجین شده است که نداشتن آن سبب بازماندگی ما در انجام فعالیت های روزانه مان خواهد شد. اهمیت این وسیله سبب می گردد تا افراد مختلف با هر طبقه مالی به خرید آن ترغیب شوند. از آنجا که تلفن همراه جزو وسایل نسبتا گران به شمار می رود، اغلب افراد تمایل به خرید قسطی این محصول دارند.

اگر افراد به فروشگاه هایی که گوشی همراه خود را به صورت قسطی به فروش می رسانند، مراجعه نمایند، پس از انتخاب گوشی همراه مورد نظر خود، جهت خرید قسطی، مبلغی را به صورت بیعانه به فروشگاه پرداخت کرده و بابت پرداخت باقیمانده مبلغ به فروشگاه چک یا سفته ارائه می کنند. 

فروشگاه های مختلف برای خرید گوشی قسطی حضوری شرایط خاص خود را دارند، اما در اکثر این فروشگاه ها مبلغی از کل به عنوان پیش پرداخت اخذ شده و بابت مابقی مبلغ پرداخت اقساطی در تعداد ماه معین با کارمزد مشخص انجام خواهد گرفت. پیش از ارائه گوشی تلفن به اندازه مبلغ باقیمانده از خریدار چک صیادی یا سفته دریافت می گردد.

از آنجا که گوشی موبایل را می توان عضوی جدانشدنی از زندگی افراد در نظر گرفت، افراد جامعه در هر قشر و با هر شرایط اقتصادی، حتی با پرداخت سفته نیز تمایل به خرید گوشی تلفن همراه دارند. این روش خرید برای مشتریانی است که دسته چک ندارند و تنها با ارائه سفته می توانند به خرید کالای مورد نظر خود اقدام کنند.

البته نحوه خرید کالا با سفته در مقایسه با چک عیبی را در بر دارد و آن این است که ممکن است هر فروشگاهی امکان خرید کالا با سفته را فراهم نکرده باشد و از این رو محدوده انتخاب فروشگاه مشتریان محدود خواهد شد.اغلب فروشگاه هایی که امکان خرید کالا با سفته را دارند، پس از انجام محاسبات به ازا کل اقساطی که مشتری ملزم به پرداخت آن است، یک برگ سفته به همراه فرم تعهد در خصوص پرداخت اقساط دریافت می کند. مشتریان پس از اتمام اقساط می توانند سفته ارائه شده را از فروشگاه مورد نظر دریافت نمایند.

یکی از پرطرفدارترین برندهای گوشی تلفن در ایران و جهان، برند سامسونگ است. یکی از بهترین و جدیدترین مدل های این برند ultra s23 است که طرفداران زیادی دارد. S23 از نظر شکل ظاهری تفاوت چندانی با s22 ندارد اما نسبت به s22 از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری بسیار قوی تر است. مانیتور این گوشی ابعاد 6.5 اینچ و رزولوشن و کیفیت تصویری در حدود 3088*1440 پیکسل در اینچ دارد.

این گوشی از لحاظ کیفیت تصویر قادر است تا 501 پیکسل را در هر اینچ نمایش دهد. دوربین این گوشی 200 مگاپیکسل قدرت داشته و امکان گرفتن تصاویری واقعی را برای کاربران فراهم می آورد. سنسور این دوربین می تواند ویدیوهایی با کیفیت بالای 8k را با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کند. پردازنده قوی این دوربین سبب شده تا کاربران گوشی که تمایل به بازی های سنگین با گرافیک بالا را دارند، بتوانند به راحتی با گوشی همراه خود بازی کنند. 

 خرید گوشی قسطی

خرید انواع گوشی آیفون در مدل های مختلف نیز همانند گوشی سامسونگ رواج یافته و طرفداران خاص خود را دارد. مولفه های زیادی در خرید گوشی تاثیر دارند. یکی از مولفه ها طراحی است، گوشی های آیفون در مقایسه با دیگر برندها مقاومت بسیار بالاتری دارند و بدنه آن ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. مولفه دیگر نمایشگر یا مانیتور گوشی است که گوشی آیفون توجه خاصی به آن کرده و در مدل های مختلف کیفیت نمایشگرهای خود را بهبود بخشیده است.

سیستم عامل گوشی های آیفون ios است، این سیستم عامل امنیت بسیار بالا تری در مقایسه با سیستم عامل اندروید داشته و از ورود بدافزارها به داخل گوشی جلوگیری می کند. دوربین از دیگر مولفه های مهم انتخاب گوشی موبایل است. رزولوشن و کیفیت دوربین های گوشی های آیفون به مراتب از دیگر برندها برتر و بالاتر است، با توجه به موارد گفته شده می توان علت تقاضای بالای خرید گوشی آیفون را متوجه شد و درک کرد که چرا کاربران گوشی همراه تمایل دارند تا انواع گوشی آیفون را به صورت اقساطی از فروشگاه های مختلف خریداری نمایند.

 خرید گوشی قسطی

یکی از بهترین شرکت های سرمایه گذاری در خصوص خرید اقساطی کالا شرکت اکو اینوست است. این شرکت خدمات مختلفی جهت خرید کالای اقساطی برای مشتریان خود فراهم می آورد. خریداران کالای مختلف می توانند جهت دریافت وام یا اعتبار از شرکت اکو اینوست اقدام نمایند. میزان اعتبار یا وامی که شرکت به مشتریان خود ارائه می کند به نتایج کارشناسی این شرکت بستگی داشته و عدم وجود بدهی در معاملات بانکی مشتریان و یا میزان درآمد ماهانه آنها در مبلغ وام یا اعتباری که به مشتریان پرداخت می گردد، تاثیرگذار است.

یکی از شروط لازم برای دریافت اعتبار از این شرکت آن است که خالص درآمد مشتریان می بایست از دو برابر مبلغ اقساطی که برای آن ها در نظر گرفته می شود، بیشتر باشد. برای مثال اگر مبلغ قسطی که متقاضیان می بایست پرداخت نمایند، ماهی دو میلیوم تومان باشد، حداقل درآمد ماهانه آنها می بایست از چهار میلیون تومان بیشتر باشد. شرکت اکو اینوست مبلغ وام و اعتباری بین 20 تا 250 میلیون تومان را جهت خرید کالا وام می دهد، لذا وام فوری صد میلیونی را نیز پوشش داده و بازپرداخت این وام در بازه های زمانی حداقل 6 ماهه و حداکثر 18 ماهه خواهد بود. 

شرکت اکو اینوست یکی از بهترین شرکت هایی است که جهت خرید کالا به صورت اقساطی به مشتریان خود وام یا اعتبار پرداخت می نماید. خرید اقساطی برای مشتریانی که بودجه محدودی داشته اما نیاز به خرید کالای مورد نیاز خود نظیر تلفن همراه را دارند و تمایل دارند تا  به خرید گوشی قسطی اقدام کنند، بسیار مهم است. مشتریان با دریافت وام یا اعتبار از اکو اینوست می توانند بدون پرداخت نقدی کالای مورد نظر خود را تهیه کرده و به جای آن اقساط بپردازند. 

5/5 - (1 امتیاز)
تیم تحریریه
تیم تحریریه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + نه =