دریافت وام آزاد

دریافت وام آزاد
آنچه اینجا می خوانید:

برای دریافت وام از بانک، وام گیرنده باید معیارهای خاصی داشته باشد. وام گیرنده باید وثیقه کافی با مدارک هویتی و مدارک لازم جهت تایید درآمد کافی را به بانک ارائه دهد. همچنین ممکن است به اسناد اضافی از جمله سابقه مالی، اثبات دارایی و بررسی گردش حساب نیز، نیاز باشد. گیرنده وام، باید شرایط دریافت وام را کاملاً بپذیرد و با بازپرداخت پول با بهره بالا موافقت کند. نرخ بهره وام بانکی با توجه به نوع وام و شرایط اقتصادی می‌تواند متفاوت باشد. بنابراین توصیه می‌شود قبل از اقدام به دریافت هرگونه وام شرایط و ضوابط را به دقت بررسی کنید، چرا که برای‌ عدم پرداخت اقساط، جریمه‌هایی توسط بانک اعمال می‌شود که قطعا شما متضرر خواهید شد. در کنار بانک‎ها، برخی از موسسات خصوصی نیز به پرداخت وام روی آوردند. این نوع از وام‌ها را که به نام وام آزاد می‌شناسند، به همه افراد تعلق می‌گیرد.

ثبت نام وام فوری

 شرایط وام فوری

اخذ وام فوری

وام آزاد

در ایران علاوه بر اینکه می‌توانید تسهیلات و وام‌ها را از بانک‌ها دریافت کنید، برخی از شرکت‌ها و موسسات سرمایه‌گذاری نیز این توانایی و امکان را دارند تا انواع وام‌ها را در مدت زمان کوتاهی برای شما آماده کنند. وام آزاد را همه افراد برای اهداف مختلف می‌توانند دریافت کنند. این وام می‌تواند برای تحصیل، درمان، سفر، خرید کالا، خرید خودرو یا ماشین هزینه شود. هیچ سقفی برای وام آزاد تعریف نشده است و موسسات بر اساس توانایی و میزان سرمایه‌گذاری خود می‌توانند وام‌های کلان را نیز پرداخت کنند. قطعاً بین وام‌های بانکی و وام‌های آزاد تفاوت‌هایی وجود دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

وام آزاد فوری با سفته

جهت ثبت نام و دریافت مشاوره

کافیست مدارک خود را بارگذاری کنید 👇

فرایند ساده دریافت وام آزاد

پس از گشتن‌های طولانی در بانک‌ها که کدام بانک وام می‌دهد، به لیست بلندی از مدارک که برای دریافت وام باید تهیه کنید، رو به رو می‌شوید. معمولاً بانک‌ها از وام گیرندگان مدارک و اسناد زیادی را درخواست می‌کنند که می‌توان به نامه کسر از حقوق ضامن، مدارک مربوط به شغل، استعلام حساب‌های بانکی، استعلام چک‌های برگشتی و موارد دیگر اشاره کرد که در بسیاری از موارد، پرونده وام در بانک به دلیل نقص پرونده همچنان بلاتکلیف مانده است. اما از آنجایی که موسسات تامین سرمایه، ضمانت را بر مبنای سند ملک، سند ماشین و یا سند خطوط تلفن همراه در نظر می‌گیرند، برای دریافت وام آزاد دیگر نیازی به جمع آوری و تکمیل مدارک اضافی نیست و با ارائه مدارک اولیه می‌توانید تشکیل پرونده دهید. بنابراین ثبت نام وام فوری بسیار سریع‌تر انجام می‌شود.

سقف دریافت وام آزاد

بانک‌های خصوصی و دولتی برای پرداخت وام یک سقفی را در نظر گرفته‌اند که باید از آن پیروی کنند. این موضوع باعث شده است تا افرادی که به وام بیشتر نیاز دارند، با مشکل مواجه شوند. معمولا بانک‌ها رسیک پرداخت وام‌های سنگین را برای همه افراد نمی‌کنند و تنها برای اشخاص خاصی که تامین کننده یا تولید کننده معتبر هستند، در برابر وثیقه‌های بسیار سنگین، پرداخت وام‌های میلیاردی را انجام می‌دهند. از سوی دیگر، از آنجایی که بسیاری از افراد می‌توانند تنها یک ضامن را برای دریافت وام معرفی کنند، بانک نیز متناسب با فیش حقوقی یک ضامن، مبلغ پایین را برای پرداخت وام در نظر می‌گیرد. اما از شرایط وام فوری این است که هیچ سقفی برای پرداخت وجود ندارد و شما متناسب با نیاز خود می‌توانید وام را از موسسات سرمایه‌گذاری دریافت کنید. در واقع ارائه ضمانت می‌تواند تعیین کننده میزان پرداخت وام آزاد باشد. در بانک‌های خصوصی و دولتی، برای پرداخت وام ملاک تعداد و مبلغ فیش حقوقی است و در موسسات خصوصی ملاک ارزش ضمانت است.

دریافت وام آزاد

ضمانت برای دریافت وام آزاد

یکی از مشکلات وام گیرندگان برای دریافت وام از بانک این است که باید برای ضمانت، فیش حقوقی و نامه کسر از حقوق ارائه دهند تا در صورت ‌عدم پرداخت اقساط، بانک بتواند از حساب بانکی ضامن مبلغ اقساط را برداشت کند. گرچه برای وام‌های آزاد نیز نیاز به ضمانت است، اما این ضمانت می‌تواند سند ملک، سند زمین، سند ماشین، سند خطوط تلفن همراه، طلا و موارد این چنینی باشد. بدین ترتیب به راحتی می‌توانید بدون نگرانی از پیدا کردن فیش حقوقی و ضامن، وام خود را در مدت زمان کوتاهی از موسسات سرمایه‌گذاری دریافت کنید.

وام فوری آزاد

اما وام بدون ضامن فوری را می‌توانید از موسسات سرمایه‌گذاری در اسرع وقت دریافت کنید. برای کسانی که خیلی سریع به پول زیادی نیاز دارند، وام فوری آزاد می‌تواند بهترین راهکار باشد. بسیاری از افراد ممکن است بر اساس یک اتفاق به میزان قابل توجهی از پول نیاز داشته باشند و در صورت ‌عدم وجود پول نقد، این افراد مجبور هستند ملک یا خودروی خود را به فروش بگذارند، اما فروش ملک یا خودرو کمی زمان بر است و ممکن است به دلیل فروش فوری، از ارزش واقعی کمتر فروخته شود. موسسات خصوصی می‌توانند در اینجا کمک بزرگی به شما کنند، بدون فروش ملک یا خودروی خود در کمترین زمان ممکن یعنی در یک روز می‌توانید ملک یا خودروی خود را به عنوان ضمانت ارائه و مبلغ مورد نظر را به صورت وام دریافت کنید.

وام آزاد فوری در یک روز قابل دریافت است. با مراجعه به موسسات معتبر و ارائه ضمانت می‌توانید در همان روز مبلغ وام را دریافت کنید. نیازی به مراجعه به بانک یا دفاتر اداری وجود ندارد و ضمانت شما که می‌تواند خودرو، ملک یا طلا باشد، در همان روز ارزش‌گذاری می‌شود. موسسات سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف دارای کارشناس‌های مجرب هستند که می‌توانند در کمترین زمان ممکن مورد ضمانت را ارزش‌گذاری کرده و متناسب با ارزش ضمانت مبلغ وام را تعیین کنند. سقف دریافت وام آزاد، تعداد اقساط و مبلغ پرداختی هر ماه با توافق طرفین انجام می‌شود. 

 

بسیاری از موسسات سرمایه‌گذاری می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط بهتر، بدون انتظار در صف دریافت وام، انواع وام‌ها را با مبالغ زیاد برای شما فراهم کنند. اگر ملک، ماشین، طلا و یا خطوط تلفن همراه دارید می‌توانید از آن‌ها به عنوان ضمانت استفاده کرده و متناسب با ضمانتی که ارائه می‌دهید وام دریافت کنید. در واقع این شرکت‌ها سعی کرده‌اند برای حل مشکلات مالی شما کوتاه‌ترین مسیرها را پیشنهاد دهند. وام‌های آزاد را می‌توانید با اهداف خرید خانه، خرید ماشین، برگزاری مراسم ازدواج، خرید کالا، درمان بیماری، پرداخت شهریه دانشگاه و موارد دیگر دریافت کنید.

سخن پایانی

شرکت اکو اینوست به عنوان یک شرکت سرمایه‌گذاری می‌تواند در بسیاری از پروژه‌ها ورود پیدا کرده و اعلام همکاری کند. اکو اینوست یک شرکت سرمایه‌گذاری است که با بررسی پروژه‌ها و کسب و کارهای زود بازده می‌تواند به عنوان یک عضو مهم، به محقق شدن پروژه‌ها کمک زیادی کند. از دیگر زمینه‌های فعالیت ما، فروش اقساطی کالا است. در واقع شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا همه افراد بتوانند در کمترین زمان ممکن به کالاهای مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. بخش دیگری از فعالیت‌های اکو اینوست دریافت وام آزاد توسط متقاضیان است. با توجه به شرایط وام گیرندگان، توانسته‌ایم وام‌های کلانی را برای رفع مشکلات وام گیرندگان فراهم کنیم. برای دریافت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
تیم تحریریه
تیم تحریریه

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =