دریافت وام بدون ضامن برای کارآفرینی چگونه است؟

وام بدون ضامن برای کارآفرینی
آنچه اینجا می خوانید:

وام بدون ضامن برای کارآفرینی :افراد زیادی هستند که ایده‌های خوبی برای کارآفرینی و ایجاد کسب‌وکار جدید دارند؛ ولی چون سرمایه لازم را ندارند از این کار منصرف می‌شوند. امروزه بانک‌ها؛ موسسات مالی و حتی شرکت‌های خصوصی هستند که وام اشتغال زایی در اختیار کارفرمایان قرار می‌دهند. گرفتن وام برای ایجاد یک کسب‌وکار جدید نه تنها باعث خوداشتغالی می‌شود؛ بلکه به اشتغال‌زایی نیروهای متخصص هم کمک می‌کند. متقاضیان دریافت این نوع وام قبلا نباید وام کارآفرینی دریافت کرده باشند. در واقع برای اولین بار باشد که درخواست چنین وامی می‌دهند. 

شرط دوم برای گرفتن وام اشتغال‌زایی این است که متقاضی در هیچ شرکت خصوصی و دولتی اشتغال نداشته باشد. یکی دیگر از شرایط وام فوری کارآفرینی سن متقاضی است که باید بین ۱۸تا ۵۰ سال سن داشته باشد. همچنین متقاضیان آقا باید کارت پایان خدمت یا معافیت داشته باشند. در این مقاله از مجموعه اکو اینوست به بررسی وام بدون ضامن برای کارآفرینی Unsecured loan for entrepreneurship پرداخته‌ایم.

متقاضیان برای راه‌اندازی چه مشاغلی می‌توانند وام کارآفرینی دریافت کنند؟

دریافت وام برای اشتغال‌زایی به هر نوع کسب‌‌وکاری تعلق نمی‌گیرد. به همین دلیل در این جا می‌خواهیم کسب‌وکارهای که برای راه‌اندازی آن‌ها می‌توانید وام کم بهره فوری دریافت کنید را برای شما شرح دهیم. 

  • مشاغل فنی روز مانند برنامه‌نویسی، پشتیبانی سایت و ساخت انیمیشن 
  • مشاغل تولیدی مانند تولید انواع عرقیجات گیاهی (عرقیات گیاهی ) ، پرورش داروهای گیاهی، تولید قارچ خوراکی و پرورش انواع گل 
  • راه‌اندازی مشاغل روستایی مانند زنبورداری، پرورش محصولات گلخانه‌ای، صنایع دستی، کشاورزی، شیلات، مرغداری و دامداری 
  • حرفه‌های هنری مانند تراش سنگ‌های قیمتی، معرق‌کاری، قلم‌زنی، خاتم‌کاری، ساخت زیورآلات، گلیم‌بافی و فرش بافی
  • مشاغلی مانند پارچه‌بافی، نخ‌ریسی، حوله‌بافی، گیوه‌دوزی، تولید چرم و دوخت انواع پوشاک 

برای دریافت انواع وام کارآفرینی مانند وام سی میلیونی بدون ضامن افراد زیر شانس بیشتری برای دریافت این نوع وام را دارند:

  • متقاضیان کسب‌وکار خانگی 
  • روستاییان 
  • زنان سرپرست خانوار
  • فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها 
  • برندگان جشنواره خوارزمی 
  • صاحبان ایده‌های طلایی کارآفرینی 
  • دیپلمه‌های فنی 
وام بدون ضامن برای کارآفرینی
وام بدون ضامن برای کارآفرینی

بسته به بانک و موسسه‌ای که از آن می‌خواهید وام دریافت کنید، نوع ضامن متفاوت است. برای اخذ وام فوری کارآفرینی ممکن است بانک یا موسسه از شما چک یا سفته بگیرد. بنابراین قبل از این که اقدام به ثبت نام وام فوری کارآفرینی ‌کنید باید شرایط و قوانین بانک مورد نظر را بررسی کنید. 

امروزه وام گرفتن از بانک‌ها بسیار سخت است و باید مدت‌ها انتظار بکشید تا موفق به دریافت وام شوید. شما می‌توانید با مجموعه ما (اکو اینوست) ارتباط بگیرید و در کمترین زمان با شرایط آسان وام بدون ضامن برای کارآفرینی دریافت کنید.

پرداخت وام در شرکت ما (اکو اینوست) به نتیجه کارشناسی اعتباری بستگی دارد‌. علاوه بر این مبلغ پرداخت وام توسط مجموعه ما بسته به میزان درآمد ماهیانه مشتری و بدهی‌های مشتری در کسب‌وکار متفاوت است. یکی از شرایط پرداخت وام توسط شرکت ما (اکو اینوست) این است که خالص درآمد مشتری در ماه باید دو برابر مبلغ قسط باشد. کف و سقف بازپرداخت به ترتیب سه ماه و پانزده ماه است. کف مبلغ وام‌های خرید کالا که توسط مجموعه ما پرداخت می‌شود؛ 20 میلیون تومان و سقف پرداخت 250 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

چگونه وام خرید لوازم خانگی بگیریم؟

وام بدون ضامن برای کارآفرینی
وام بدون ضامن برای کارآفرینی

سخن پایانی

افرادی زیادی هستند که برای ایجاد یک کسب‌وکار جدید ایده‌های زیادی دارند؛ ولی به دلیل این که سرمایه کافی ندارند منصرف می‌شوند. برای این منظور بانک‌ها و موسسات مالی زیادی وام کارآفرینی به متقاضیان واجد شرایط می‌دهند. اولین شرطی که بانک‌ها برای پرداخت این نوع وام گذاشته‌اند این است که متقاضی به هیچ عنوان وام کارآفرینی تا با حال دریافت نکرده باشد و بین ۱۸ تا ۵۰ سن داشته باشد. 

مبلغ وام کارآفرینی بین 20 تا 250 میلیون تومان است. بانک‌ها و موسسات مالی مختلفی وام کارآفرینی به متقاضیان می‌دهد‌. هر بانکی شرایط خاص خود را دارد و مبلغ خاصی را به عنوان وام کارآفرینی پرداخت می‌کند. به همین دلیل قبل از این که درخواست وام کنید باید شرایط بانک مورد‌نظر را مطالعه کنید. در این مقاله ما برخی از بانک‌های که وام کارآفرینی پرداخت می‌کنند را برای شما عزیزان نام برده‌ایم و شرایط آن‌ها را بیان کرده‌ایم. 

5/5 - (2 امتیاز)
تیم تحریریه
تیم تحریریه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 13 =