دریافت وام خرید ادوات کشاورزی

وام خرید ادوات کشاورزی
آنچه اینجا می خوانید:

دریافت وام خرید ادوات کشاورزی با توجه به بالا بودن قیمت این کالاها متقاضیان زیادی دارد. اغلب بانک ها و موسسات وام خرید ادوات کشاورزی را به متقاضیان پرداخت می نمایند، اما به دلیل شرایط سختگیرانه این مراکز و میزان کم مبلغ پرداختی، دریافت وام خرید ادوات کشاورزی از بانک ها و موسسات طرفداران چندانی نداشته و اغلب متقاضیان به دنبال دریافت وام خرید ادوات کشاورزی از موسسات و شرکت هایی هستند که وام خرید کالا را با شرایطی راحت تر و مبلغی بیشتر ارائه می دهند و آنها ملزم به پرداخت اقساط وام دریافت شده به صورت اعتبار باشند. یکی از بهترین شرکت ها در خصوص ارائه وام خرید کالا از جمله وام خرید ادوات کشاورزی شرکت اکو اینوست است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه وام خرید ادوات کشاورزی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

به کلیه تجهیزات و ابزارآلات کشاورزی ادوات کشاورزی می گویند. کشاورزان با بهره گیری از این ابزارآلات با سرعت و کیفیت بهتری می توانند محصولات کشاورزی خود را تولید نمایند و از این طریق عملکرد و بهره وری کشاورزان بالا می رود. تیلر، کولتیواتور، تراکتور، دیسک، تریلر، سنگ جمع کن، شیارکش، مرزکش، گاوآهن، تانکر، تریلی و … از مهمترین ادوات کشاورزی به شمار می روند که دریافت وام خرید ادوات کشاورزی برای این محصولات طرفداران زیادی دارد.

وام خرید ادوات کشاورزی

از مزایای بکارگیری ادوات کشاورزی جدید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش سطح تولید: استفاده از ادوات کشاورزی جدید سرعت انجام کارها و در نتیجه سرعت تولید را چند برابر کرده و از این طریق کشاورزان قادر خواهند بود تا بر هکتارهای بیشتری از زراعی کشاورزی خود کار کنند و حجم تولید افزایش می یابد.
  • افزایش بهره وری: استفاده از ادوات کشاورزی جدید بهره وری را بالا برده و سبب می گردد تا با بکارگیری نیروی انسانی کمتر تولید بیشتر داشته باشیم.
  • کم شدن هزینه ها: استفاده از ادوات کشاورزی جدید سبب می گردد تا نیروی انسانی کمتری مورد استفاده قرار گرفته و در نتیجه هزینه ها کاهش یابد.
  • پیشرفت در زمینه های مختلف: استفاده از ادوات کشاورزی سبب می شود تا فرایندهای احیای زمین، آبیاری، زهکشی، فرسایش خاک و … بطور بهینه ای انجام گرفته و کشاورزیان قادر باشند تا با بهره وری بالاتر محصولات بیشتری تولید نمایند.

کشاورزی یکی از صنایع تاثیرگذار در هر کشوری به شمار می آید، به خصوص با توجه به کمبود مواد غذایی در سطح جهانی، کشاورزی که بتواند در این صنعت خود را تقویت کند قادر خواهد بود تا علاوه بر تامین مواد غذایی مردم کشور خود مازاد محصولات کشاورزی تولید شده را به دیگر کشورها صادر کرده و از این طریق سبب افزایش درآمد کشور گردد. . با توجه به وجود فاکتورهای مطلوب تولیدات کشاورزی در ایران لازمه توسعه و گسترش صنعت کشاورزی بیش از پیش احساس می گردد. 

یکی از المان های پیشرفت و توسعه این صنعت ماشین آلات و ادوات کشاورزی است. با توجه به هزینه بالای این ادوات، اغلب کشاورزان از خرید نقدی این ادوات صرف نظر کرده و ترجیح میدهند با استفاده از وسایل و ابزار قدیمی و سنتی به این صنعت بپردازند که در نتیجه عملکرد آنها کاهش یافته و میزان محصولات تولیدی آن ها نیز متناسب با انتظارات نخواهد بود، لذا تهیه ادوات و ماشین ها و ابزارآلات کشاورزی مدرن که به کشاورزان در پیشرفت این صنعت کمک میکند، راندمان تولید محصولات بیشتر را نیز ارتقا می دهد.

اگرچه اکثر کشاورزان نمی توانند به صورت نقدی کالا و ادوات کشاورزی خود را خریداری نمایند، به دنبال اخذ وام خرید ادوات کشاورزی و پرداخت اقساطی آن خواهند بود. اما دریافت وام از بانک ها و موسسات مختلف با در نظر گرفتن میزان کم وام ارائه شده و شرایط سخت اخذ وام فوری نیز از سوی کشاورزان نادیده گرفته شده و کشاورزان یا به خرید نقدی این ادوات روی آورده و یا از خرید این ادوات چشم پوشی خواهند کرد. اما یکی از روش های خرید اقساطی ادوات کشاورزی دریافت وام خرید ادوات کشاورزی از سوی موسسات و شرکت های معتبر است. یکی از معتبرترین شرکت ها که با داشتن شرایط وام فوری مناسب در کوتاهترین زمان ممکن وام خرید ادوات کشاورزی را به مشتریان ارائه می دهد، شرکت اکو اینوست است.

یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده وام خرید کالا شرکت اکو اینوست است. افراد به منظور دریافت وام خرید ادوات کشاورزی می بایست در این شرکت ثبت نام وام فوری نمایند. در مرحله بعد بررسی مشتریان توسط کارشناسان این شرکت انجام می پذیرد. متقاضیان می بایست بدهی بانکی نداشته باشند و رتبه اعتبارسنجی مناسبی را کسب نمایند، همچنین داشتن درآمد ماهیانه مناسب یکی از شروط است که حداقل درآمد می بایست از دو برابر مبلغ اقساطی که فرد می بایست در آینده و پس از اخذ وام پرداخت نماید، بیشتر باشد. شرایط ساده و مشخص اکو اینوست جهت ارائه وام سبب می گردد تا این شرکت متقاضیان زیادی داشته باشد.

وام خرید ادوات کشاورزی

با داشتن شرایط بالا میزان دریافت وام مشخص شده و با تماس تلفنی یا اس ام اس به اطلاع افراد رسانده می شود. میزان بازپرداخت وام اعطایی از 6 تا 18 ماه بوده و مبلغ وام اعطایی از 20 تا 250 میلیون تومان خواهد بود. افراد پس از مشخص شدن میزان مبلغ وام، پول نقدی از شرکت دریافت نمی کنند بلکه به اندازه وام تعیین شده به افراد اعتبار داده می شود و آنها می توانند با توجه به اعتبار کسب شده از فروشگاه های اینترنتی مشخص شده شرکت اکو اینوست کالای مورد نظر خود را دریافت نمایند و پس از ارائه فاکتور خرید به صورت ماهیانه به این شرکت قسط پرداخت نمایند. 

لذا متقاضیان دریافت وام خرید اقساط کشاورزی به راحتی می توانند از اکو اینوست وام دریافت نمایند و محصولات کشاورزی مورد نظر خود را خریداری نمایند. تسهیلات ارائه شده توسط شرکت اکو اینوست برای خریداران و فروشندگان سود دارد زیرا فروشندگان به راحتی کالای خود را به فروش می رسانند و خریداران و متقاضیان ادوات کشاورزی با دریافت انواع وام و اعتبار مانند دریافت وام فوری صد میلیونی کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی خرید می نمایند و از این طریق شرکت اکو اینوست به چرخه اقتصاد کشور کمک کرده و موجب همگام شدن عرضه و تقاضا در کشور خواهد شد. 

دریافت وام خرید ادوات کشاورزی از شرکت اکو اینوست با توجه به مبلغ مناسب وام و شرایط ساده دریافت وام بسیار پرطرفدار بوده و متقاضیان زیادی دارد. مشتریان دریافت وام پس از اعتبارسنجی از سوی کارشناسان این شرکت وامی 20 تا 250 میلیون تومانی دریافت کرده و در اقساط 6 تا 18 ماهه اقساط وام دریافتی را پرداخت می نمایند. لازم است تا از فروشگاه های اینترنتی مشخص شده شرکت اکو اینوست خرید ادوات کشاورزی انجام پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
تیم تحریریه
تیم تحریریه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + چهار =