چگونه وام خرید لوازم خانگی بگیریم؟

وام خرید لوازم خانگی
آنچه اینجا می خوانید:

خرید لوازم منزل یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها به ویژه زوج‌های جوان است. افزایش سرسام‌آور لوازم خانگی و شرایط اقتصادی سختی که وجود دارد، باعث شده است خرید این وسایل به صورت نقدی هزینه زیادی را به دوش خانواده‌ها بیندازد. در این شرایط گرفتن وام خرید لوازم خانگی Home appliance purchase loan یکی از راه‌حل‌های منطقی است. بانک‌‌های زیادی به سپرده‌گذاران و مشتریان خود وام می‌دهند تا بتوانند لوازم خانگی مورد نیاز خود مانند لباسشویی، فرش، یخچال، مبل، تلویزیون لوازم آشپزخانه را تهیه کنند.

شرایط اخذ وام فوری برای خرید لوازم خانگی در هر بانک و موسسه‌ای متفاوت است. در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که با دریافت این نوع وام فقط لوازم خانگی ایرانی را می‌توانید، بخرید. سود بازپرداخت و شرایط دریافت این نوع وام در هر بانکی متفاوت است و شما می‌توانید شرایط بانک‌ها و موسسات مختلف را بررسی کنید و مطابق با نیاز خود یکی از آن‌‌ها را انتخاب کنید. در این مقاله ما به بررسی شرایط گرفتن وام از بانک‌های مختلف پرداخته‌ایم.

وام خرید لوازم خانگی بدون سپرده

بیشتر بانک‌ها وام خرید لوازم خانگی را با سود 18 درصد به متقاضیان می‌دهند و برای دریافت این وام‌ همانند سایر وام‌‌ها به ضمانت‌هایی مانند گواهی کسر از حقوق نیاز است. این وام در ازای ارائه فاکتور معتبر یا در قالب کارت اعتباری پرداخت می شود. اگر در ازای ارائه فاکتور باشد بانک مبلغ مورد نظر را به فروشنده می‌دهد و اگر در ازای کارت اعتباری باشد، شما برداشت نقدی از کارت را نمی‌توانید، انجام دهید و فقط از فروشگاه‌های لوازم خانگی که با بانک و موسسه موردنظر قرارداد دارند، می‌توانید لوازم خانگی را بخرید.

برای تماس با کارشناسان ما کلیک کنید👇

وام خرید لوازم خانگی
وام خرید لوازم خانگی

برخی از بانک‌ها بدون این که متقاضی سپرده داشته باشد این نوع وام را پرداخت می‌کنند. بانک ملت در قالب کارت اعتباری این نوع وام را به مبلغ 200 میلیون به متقاضیان می‌دهد و نیازی نیست که متقاضی حتما در بانک سپرده داشته باشد. سود وام برای خرید لوازم خانگی این بانک ۷ تا ۱۸ درصد است. 

برای دریافت وام خرید لوازم خانگی در سال ۱۴۰۲ به چه شرایط و مدارکی نیاز است؟

هر بانک و موسسه‌ای که وام خرید لوازم خانگی پرداخت می‌کند، شرایط مختلفی دارند.

  • تعداد ضامن‌ها برای دریافت این وام به مبلغ وام بستگی دارد.
  • بیشتر بانک‌ها برای ضامن گواهی کسر از حقوق دریافت می‌کنند.
  • سود این نوع وام در بیشتر بانک‌‌‌ها ۱۸درصد است.
  • با این وام فقط لوازم خانگی با برند ایرانی را می‌‌توانید، بخرید.
  • در ازای پیش‌فاکتور و به صورت کارت اعتباری این وام داده می‌شود.
  • برداشت نقدی از وام وجود ندارد.

مدارکی که برای دریافت این نوع وام نیاز است، متفاوت است؛ ولی به طور کلی در هنگام ثبت نام وام فوری خرید لوازم خانگی باید مدرک شغلی متقاضی، اصل و کپی فیش حقوقی یا گواهی کسر از حقوق ضامن، اصلی و کپی شناسنامه متقاضی و ضامن را همراه خود داشته باشید. شرط وام فوری خرید لوازم خانگی برای هر بانکی متفاوت است.

وام خرید لوازم خانگی اسنوا

برای دریافت وام خرید لوازم خانگی برند اسنوا باید به بانک‌ها و موسساتی مراجعه کرد که با فروشگاه‌های لوازم خانگی اسنوا قرارداد دارند. بانک ملت یکی از بانک‌های است که با فروشگاه‌های اسنوا قرارداد دارد. وام فوری صد میلیونی خرید لوازم خانگی این بانک با سود ۲۳درصد است و برای دریافت این وام باید یک ضامن رسمی داشته باشید. ۶۰ماه فرصت دارید تا مبلغ وام را به بانک پرداخت کنید و برای دریافت این نوع وام نیازی به سپرده‌گذاری نیست.

هرساله مبلغ وام خرید لوازم خانگی، شرایط دریافت و بازپرداخت آن تغییر می‌کند. برای دریافت این وام ابتدا باید بررسی کنید که بانک مورد نظر با کدام فروشگاه‌های لوازم خانگی برند ایرانی قرارداد دارد و سپس از شرایط و نحوه بازپرداخت وام اطلاع پیدا کنید تا بتوانید بانک مناسبی را انتخاب کنید. علاوه بر بانک شرکت‌های زیادی مانند شرکت اکواینوست وام خرید لوازم خانگی پرداخت می‌کنند. 

وام خرید لوازم خانگی بازنشستگان 

بانک‌های مختلفی به بازنشستگان و دیگر افراد وام برای خرید لوازم خانگی می‌دهند که شرایط هر کدام متفاوت است:

وام خرید لوازم خانگی بانک تجارت 

این بانک به سپرده‌گذاران قرض‌الحسنه این نوع وام را پرداخت می‌کند و به سه ضامن رسمی برای دریافت این نوع تسهیلات نیاز دارید. ۲۳ درصد سود این وام است و ۱۵درصد مبلغ وام در بانک مسدود می‌شود. متقاضی باید چک برگشتی نداشته باشد.

دریافت تسهیلات برای خرید لوازم خانگی از بانک صادرات 

این بانک ۲۰۰میلیون وام برای خرید لوازم خانگی به سپرده‌گذاران خود می‌دهد و برای دریافت این وام به سه ضامن رسمی نیاز دارید. سود بازپرداخت این نوع تسهیلات ۲۳ درصد است و برای دریافت این نوع وام چک برگشتی نباید داشته باشید و به بانک هم نباید بدهکار باشید. 

دریافت تسهیلات برای خرید لوازم خانگی از بانک آینده

برای خرید لوازم خانگی این بانک وام ۲۰۰میلیونی می‌دهد و از ۹ ارزش کالای خریداری شده را ۸۰ درصد آن را بانک پرداخت می‌کند. ۳۶ ماه فرصت بازپرداخت وام است.

سایت ثبت نام وام

افرادی که برای خرید لوازم خانگی به دنبال وام هستند، همیشه می‌خواهند وام با سود کم و بدون ضامن دریافت کنند. برای این منظور کافی است در گوگل عبارت سایت ثبت نام وام برای خرید لوازم خانگی را سرچ کنید.

با این کار سایت‌های مختلفی برای ثبت نام وام فوری خرید لوازم خانگی برای شما نمایش داده می‌شود که شرایط وام هر بانک و موسسه‌ای در سایت موردنظر آورده شده است و شما با مطالعه شرایط می‌توانید بهترین بانک و موسسه را انتخاب کنید و برای دریافت وام ثبت‌نام کنید.

شرکت اکواینوست یکی از موسساتی است که وام برای خرید کالا را پرداخت می‌کند. شرایط پرداخت در اکواینوست به موارد زیر بستگی دارد:

  • نتیجه کارشناسی اعتباری مشتری شامل میزان درآمد ماهیانه مشتری 
  • بدهی‌های مشتری در کسب و کار 
  • خالص درآمد مشتری در ماه باید دوبرابر مبلغ قسط باشد.

کف بازپرداخت وام سه ماه و سقف بازپرداخت 15 ماه است. کف مبلغ وام‌های خرید کالا هشتاد میلیون تومان و سقف پرداخت سیصد و پنجاه میلیون تومان است. 

وام خرید لوازم خانگی
وام خرید لوازم خانگی

سخن پایانی

شرایط سخت اقتصادی و افزایش قیمت لوازم خانگی باعث شده است، بسیاری از خانواده‌ها توان نقدی خرید لوازم خانگی را نداشته باشند‌. به همین دلیل برای رفع این مشکل از بانک‌ها و شرکت‌های مالی مختلف وام خرید لوازم خانگی دریافت می‌کنند. هر بانکی شرایط پرداخت و بازپرداخت وام‌ آن متفاوت است.

به همین دلیل قبل از دریافت وام باید شرایط بانک‌ها و موسسات مختلف را بررسی کنید و مطابق با نیاز خود بانکی که شرایط آسانی دارد را انتخاب کنید. برخی از بانک‌ها نه تنها به سپرده‌گذاران بلکه به افرادی هم که نزد بانک سپرده ندارند، وام پرداخت می‌کنند.

این وام به دو صورت ارائه فاکتور و کارت اعتباری داده می‌شود‌ و با این وام فقط لوازم خانگی ایرانی می‌توانید، بخرید. در این جا لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم که قبل از دریافت وام بررسی کنید که بانک مورد‌نظر با کدام فروشگاه‌های لوازم خانگی ایرانی قرارداد دارد.

امتیاز بدهید post
تیم تحریریه
تیم تحریریه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =