وام آزاد فوری با سفته

وام آزاد فوری با سفته
آنچه اینجا می خوانید:

وام آزاد چیست

وام آزاد نوعی تسهیلات مالی است که توسط بانک‌ها یا مؤسسات اعتباری به اشخاص حقیقی یا حقوقی ارائه می‌شود. این وام به دلیل انعطاف‌پذیری بالا در شرایط بازپرداخت و میزان وام، برای بسیاری از متقاضیان جذاب است.

گرفتن وام از بانک‌ها به طور کلی فرایندی طولانی و دشوار است. به منظور واجد شرایط بودن برای دریافت وام، متقاضیان باید مجموعه‌ای از مدارک، اثبات درآمد کافی، مدارک محل سکونت و متناسب با میزان وام یک وثیقه را به عنوان ضمانت به بانک ارائه دهند. در برخی از موارد اگر متقاضی وثیقه در اختیار نداشته باشد باید فردی را با فیش حقوقی به عنوان ضامن به بانک معرفی کند. پس از ارائه مدارک لازم، درخواست وام توسط واحد ارزیابی بانک مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، در صورت تایید، وام طبق شرایط توافق شده پرداخت می‌شود. اما در واقعیت، تکمیل همه مدارک کاری سخت و زمان بر است، بنابراین اخذ وام فوری از بانک وجود ندارد.

معرفی اکو اینوست

وام آزاد فوری با سفته :با توجه به شرایط سخت اقتصادی دریافت وام جهت خرید کالا یکی از روش هایی است که سبب می گردد متقاضیان خرید کالا بتوانند کالای مورد نظر خود را خریداری نمایند. شرکت های مختلفی به ارائه وام خرید کالا به متقاضیان اقدام می کنند اما یکی از معتبرترین و بهترین شرکت ها در این زمینه شرکت اکو اینوست است. 

شرکت سرمایه گذاری اکو اینوست بر پایه تجربه و تخصص، نوآوری و کیفیت بنا شده است. اکو اینوست بیش از 10 سال در زمینه سرمایه گذاری و ارائه وام فوری بدون ضامن به متقاضیان تجربه دارد. این شرکت سرمایه گذاری با تکیه بر مدیریت ارتباط با مشتری همواره به دنبال بهبود خدمات خود به مشتریان است. ارائه خدماتی باکیفیت، ایجاد رضایت در مشتریان و ایجاد حس وفاداری در آن ها از مفاهیمی است که این شرکت سرمایه گذاری خود را متعهد و ملزم به رعایت آن ها می دارد.

دریافت وام فوری با سفته

یکی از شرایط مهم دریافت وام از بانک، معرفی ضامن است و بسیاری از افراد به دلیل‌ عدم پیدا کردن ضامن، قید دریافت وام از بانک‌های خصوصی و دولتی را می‌زنند. اما موسسات خصوصی سرمایه‌گذاری با فراهم کردن شرایط آسان، دریافت وام را برای وام گیرندگان تسهیل کرده‌اند. دریافت وام آزاد فوری با سفته یکی از شرایطی است که موسسات سرمایه‌گذاری برای پرداخت وام در نظر گرفته‌اند. برای وام بدون ضامن فوری، می‌توانید سفته ارائه دهید. افرادی که برای دریافت وام فوری برای ضمانت سند خودرو و یا سند ملک در دسترس ندارند، سفته می‌تواند به عنوان یک سند معتبر جهت ضمانت به وام دهنده ارائه شود. سفته همچون برگ چک بسیار معتبر و قانونی است.

وام آزاد فوری با سفته

برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

شرایط پرداخت وام

افراد جهت دریافت وام آزاد فوری با سفته پس از ثبت نام در سایت اکو اینوست، ابتدا می بایست توسط متخصصین و کارشناسان اکو اینوست مورد ارزیابی قرار گیرند تا حائز شرایط دریافت وام شدن و میزان مبلغی که به آنها تعلق می گیرد مورد بررسی قرار گیرد. کارشناسان اکو اینوست بر حسب پارامترهایی متقاضیان را بررسی می نمایند. درآمد ماهانه، عدم وجود بدهی های بانکی، دو برابر بودن خالص دریافتی ماهانه در مقایسه با مبلغ اقساط و … از این پارامترها به شمار می روند. 

اگر افراد پس از بررسی حائز شرایط اخذ وام بدون ضامن فوری باشند، بین 80 تا 350 میلیون تومان می توانند از اکو اینوست وام دریافت نموده و در اقساط 3 تا 15 ماهه به شرکت پرداخت نمایند. مبلغ وام به حساب متقاضیان واریز نشده، بلکه خریداران ابتدا پیش فاکتوری از کالای مورد نظر خود را به اکو اینوست ارائه می دهند و شرکت تمامی مبلغ را به حساب فروشندگان واریز می نمایند و خریداران می بایست متناسب با اقساط تعیین شده، مبالغ مربوطه بابت هر قسط را به حساب شرکت اکو اینوست واریز نمایند.

مدارک لازم جهت دریافت وام از اکو اینوست

افرادی که حائز شرایط اخذ وام فوری از پلتفرم اکو اینوست می شوند می بایست شرایط لازم جهت دریافت وام را داشته باشند. از شرایط لازم جهت اخذ وام از پلتفرم اکو اینوست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سن دریافت وام فوری می بایست حداقل 17 و حداکثر 80 سال باشد.
  • متقاضی دریافت وام فوری بعد از ثبت نام وام فوری توسط متخصصین پلتفرم ارزیابی می شوند و در صورت داشتن شرایط لازم و کسب امتیازات مورد نظر حائز دریافت وام خواهند شد.
  • پلتفرم اکو اینوست از مشتریان خود جهت ارائه وام فوری آزاد سفته الکترونیک دریافت می دارد.
  • ارائه پیش فاکتور خرید کالای مورد نظر پس از حائز شرایط وام آزاد فوری با سفته بودن می بایست از سوی متقاضیان دریافت وام فوری ارائه گردد.

پس از ارائه پیش فاکتور خرید کالا به شرکت اکو ینوست، این شرکت تمامی مبلغ را به فروشنده کالا پرداخت نموده و متناسب با مبلغ پرداختی به صورت اقساط مبلغ را به شرکت اکو اینوست باز می گرداند. این شرکت از طریق کمک به خرید کالا سبب چرخه اقتصادی شده و برای تقاضا کنندگان وعرضه کنندگان مزایای زیادی را فراهم می آورد. افراد و متقاضیان دریافت وام کالا جهت مشاوره و پشتیبانی بیشتر می توانند با شماره 22021091 تماس برقرار کرده و پس از اطلاع از شرایط اخذ وام فوری جهت خرید کالا جهت دریافت این وام ثبت نامه نمایند

مراحل دریافت وام فوری با سفته

پس از اینکه از بانک‌ها برای دریافت وام ناامید شدید، به موسسات سرمایه‌گذاری مراجعه کنید. با مراجعه به موسسه معتبر، ثبت نام وام فوری را انجام و میزان درخواستی خود را برای وام مطرح کنید. بسیاری از موسسات به دلیل پشتوانه مالی خوب، می‌توانند وام‌های میلیاردی را نیز برای شما در کمترین زمان ممکن فراهم کنند. سپس وام دهنده متناسب با مبلغی که برای وام نیاز دارید، از شما ضمانت دریافت می‌کند. این ضمانت می‌تواند سند خودرو، سند ملک، سند زمین، سند خطوط تلفن همراه و یا حتی طلا باشد. اما شما هیچ یک از موارد را برای ضمانت در اختیار ندارید که به موسسه ارائه دهید. اینک موسسه راهکار دیگری به شما پیشنهاد می‌دهد، دریافت سفته. بسیاری از موسسات این امکان را دارند تا با دریافت سفته به عنوان ضمانت، وام فوری را در اختیار وام گیرنده قرار دهند.

با توجه به شرایط وام فوری، برای تعیین مبلغ سفته وام گیرنده و وام دهنده باید به یک توافق برسند. مبلغ تعیین شده برای سفته به فاکتورهای مختلفی از جمله میزان مبلغ وام و مدت زمان برگشت وام بستگی دارد. هرچه مدت زمان بیشتری برای بازپرداخت وام در نظر بگیرید، باید سود بیشتری را پرداخت کنید. پس از قطعی شدن تعداد اقساط، سود وام محاسبه می‌شود و با مبلغ کلی وام محاسبه و مبلغ سفته‌ها مشخص می‌شود. برای مشخص کردن تعداد اقساط هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می‌توانید با توجه به کسب و کاری که دارید، تعداد اقساط را بین یک یا چند سال در نظر بگیرید. با ارائه سفته‌ها مبلغ مورد نظر وام به حساب وام گیرنده واریز می‌شود. مراحل دریافت وام فوری با سفته بسیار آسان است و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. می‌توانید در یک روز بدون نیاز به ضامن و فیش حقوقی، بدون نیاز به پیش پرداخت، بدون معطل ماندن در صف انتظار وام، مبلغ مورد نیاز خود را از موسسات سرمایه‌گذاری دریافت کنید.

ارائه سفته به عنوان ضمانت

در سفته که به عنوان ضمانت در مقابل دریافت وام به موسسه ارائه می‌شود، اطلاعاتی همچون نام وام گیرنده، نام وام دهنده، مبلغ وام، تعداد اقساط، پرداخت ماهانه، شرایطی که برای ‌عدم پرداخت اقساط در نظر گرفته شده است، ضمانت نامه‌هایی که برای دریافت وام توسط وام گیرنده ارائه شده است، از جمله مواردی هستند که در برگه سفته قید می‌شوند. موسسات سرمایه‌گذاری با همکاری افراد حقوقی مجرب در تلاش هستند تا قرارداد بین وام گیرنده و موسسه کاملا شفاف و با در نظر گرفتن تمام مسال حقوقی و قانونی باشد. به هنگام دریافت وام آزاد فوری با سفته وام گیرنده کاملا توجیح می‌شود تا بدون هیچ گونه ابهامی قرارداد امضا شود.

میزان وام آزاد با سفته

وام آزاد فوری با سفته

گرچه سفته یک برگه قانونی و معتبر است، اما در صورتی که وام گیرنده اقساط خود را پرداخت نکند، برای وصول سفته‌ها توسط موسسه باید مراحل زیادی طی شود. در نتیجه موسسات ترجیح می‌دهند برای مبالغ کم سفته را به عنوان ضمانت قبول کنند. بنابراین اگر به مبلغ کمی از پول جهت درمان، راه‌اندازی یک کسب و کار، خرید خانه، خرید ماشین، شهریه دانشگاه و یا حتی خرید کالا نیاز دارید، می‌توانید با مراجعه به موسسات سرمایه‌گذاری از دریافت وام آزاد فوری با سفته بهره‌مند شوید.

شماره تلفن وام فوری با سفته

در ایران، بسیاری از موسسات و شرکت‌ها وام فوری با سفته ارائه می‌دهند. شماره تلفن و شرایط دقیق هر کدام متفاوت است.برای ارتباط با شرکت اکو ابنوست میتوانید از طریق شماره زیر در ارتباط باشید

سخن پایانی

اکو اینوست یک شرکت سرمایه‌گذاری معتبر است که با هدف کمک به کسب و کارها جهت راه اندازی و گسترش آن‌ها، گام‌های خوبی را برداشته است. همچنین توانسته‌ایم برای برطرف کردن نیاز افراد به کالاهای اساسی، آن‌ها را به صورت اقساط در اختیار متقاضیان قرار دهیم. با در اختیار داشتن منابع مالی، این توانایی را داریم تا برای رفع نیاز افراد در زمینه‌های مختلف همچون درمان، آموزش، خرید خانه یا ماشین، وام‌های فوری پرداخت کنیم. شرایط سهل و آسانی را برای پرداخت وام در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید اطلاعات تکمیلی را از کارشناسان جویا شوید.

3.7/5 - (4 امتیاز)
تیم تحریریه
تیم تحریریه

یک پاسخ

  1. سلام .ببخشید بنده نیاز به ۲۰۰میلیون وام برای خرید خودرو دارم .بنده سفته وچک وبعدازخرید خودرو میتوانم سند خودرو را برای ضمانت تقدیم کنم،، لطفا اگر مقدوربود برای شما خیلی محبت میکنید سریع اطلاع بدهید .منتظر جواب شما میمانم .متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − نه =